2017 - Részletes kefalóniai élménybeszámoló Varga Zsuzska tollából, hangulatos képekkel!

Beszámoló Zsuzska tollából

Már januárban megfogalmazódott bennünk,hogy Kefalóniára szeretnénk ezen a nyáron utazni. Zakynthoson már voltunk többször is, versenyben volt még Karpathos, de valamiért Kefalóniához húzott a szívem (most már tudom miért) és rá hallgattam.

2015. 08. 16. Ignácz Tibor képes beszámolója Kefalóniáról

Tibor igazán remek, képekkel és információkkal gazdagon ellátott beszámolója!

2015. 05. 25. Csillag26 képekkel illusztrált beszámolója

Csillag26 remek beszámolót küldött, melynek köszönhetően Te magad is Kefalónián érezheted magad!

2015. 01. 16. Erzsó képes beszámolója

Erzsó saját blogjában publikálta képekkel gazdagon illusztrált, egyedi beszámolóját Kefalóniáról, melynek első részét már megnézhettétek korábban.

Kattintsatok a második részért!

viizo útleírás 2015 / 2016

Képes útleírás Kefalónia szigetéről - hangulatok és látvány, több tucatnyi képpel.

Tovább... (új ablakban nyílik meg)

2014. 10. 19. Petra élménybeszámolója

Az IBUSZ szervezésével voltunk repülős úton, 2014.08.30. és 09.06. között, egy két párból álló kisebb baráti társaság tagjaiként. A mediterrán tombolával "játszottunk", és nagy örömünkre Kefalóniát sorsolta nekünk a gép.

A település, amit kaptunk, Lassi volt, ezen belül pedig az Evans apartmanban szálltunk meg.

2014. 09. 21. Laura beszámolója

Sziasztok, megosztok pár infót hátha használ valakinek, mivel én is sok hasznos infót, tanácsot olvastam itt!

Lassiban laktunk, ami egy kis falu, Argostoli fővárostól 3-4 km-re van és a repülőtértől kb. 10 percre.

2014. 09. 12. Kitty élménybeszámolója

Mi a repülős megoldást választottuk (BlueSky travel szervezésével), így egész hamar, szombat este fél9-9 körül érkeztünk meg Lassiba,  Katerina apartmanokba. A transzfer út igen gyors, temperamentumos, dudálós volt, előrevetített képet kaphattunk  a görög közlekedésről. A busz nem vitt fel az apartmanig, mivel egy szűk utcában a dombon van , de gyalog kb 100m,  3 perc bőrönddel.

2014. 07. 26. Detti beszámolója Kefalóniáról

Kedves Mindenki,
a párom és én július 19-én értünk haza a szigetről. Nagyon jól éreztük magunkat!

A szállásunk Lassiban volt, a D&A apartmanban. Az apartman a célnak tökéletesen megfelelt, viszont voltak hiányosságok pl. mosogatószer,szivacs,konyharuha, ruhaszárító,hajszárító. A tulaj kedves és segítőkész volt.

2013. 11. 01. Tóthné Edit beszámolója

Nyaralás Kefalónián

2013 09.22-től-10-05-ig két hetet töltöttünk ezen a csodálatos szigeten. Előző évben már jártunk itt, akkor egy hetet voltunk Skalaban a Grand Tours szervezésében.

Már akkor elhatároztuk , hogy eljövünk megint, mivel annyi látnivalót tartogat ez a sziget.

2013. 09. 22. DKriszti fényképes beszámolója

Augusztus 19. és 26. között töltöttünk el egy hetet Kefalónia szigetén, Lassiban a Katerina Stúdióban volt a szállásunk.

A Katerina Stúdióval mi megvoltunk elégedve teljesen, bár igaz, hogy a legszebb, legjobb strandtól ez volt a legmesszebb, de nagyon tiszta volt, volt törölköző, folyékony szappan, hajszárító, takarítottak, cserélték az ágyneműt, törölközőt a héten, szemetet többször levitték. Egy jó szupermarket kb. 2 percre volt tőle. Argostolihoz is ez van a legközelebb.

2013. 08. 21. - Honey beszámolója

Aug. 12-én, helyi idő szerint délután 15 órakor érkeztünk meg a szigetre.

A repülő 10 perccel hamarabb érkezett, mint a kiírt idő. A csomagjaink szinte utolsónak érkeztek ki a szalagon, már majdnem aggódtam. Bár jól szétpakoltam a ruhákat, mindhárom bőröndbe/táskába jutott mindenkinek a cuccából, hogyha mégis elveszik egy, nehogy ruha nélkül maradjunk.

2013. 08. 19. Napsugár beszámolója

Kedves Mindenki :) !

Mi aug.12.-én érkeztünk haza Kefalóniáról,hát mit is mondhatnék.... én nem jártam még sok helyen, de már most azt mondom, h. életem legszebb nyaralása volt! Én még egy ilyen színes, változatos, magával ragadó szigettel nem találkoztam eddig, nem is szándékozom jövőre máshová menni. :)))

2013. 08. 12.  Sz. Imre összefoglalója és tapasztalatai a Jón-szigetekről

Lefkada – Kefalonia – Zakynthos 2013. július 18-31. (saját autóval)

Felvetődik a kérdés a Jón tengeri szigetek kapcsán: Melyik legyen a cél, Lefkada, Kefalonia, Zakynthos?

2013.08.08. Kopi beszámolója

Sziasztok!

Mi tegnap jöttünk haza a szigetről. Sajnos. Már ma repülnénk vissza. Én jártam már Sartiban, Zakyntoson és Korfun... Szépségre ez kétség kívül a legszebb sziget!

Nekem a medencés önellátós apartman bárral a nyerő. Svoronatában a Helenas Studió tökéletes volt. Nem volt szúnyog, volt minden ami kell, sőt még lapos tv is angol nyelven görög felirattal.

2013. 07. 30. - Juri beszámolója

Tegnap érkeztünk haza Kefaloniáról! Élményekkel gazdag hetet töltöttünk a szigeten.

Az Unitravel szervezésében Kateliosban a Hotel Alkioniban volt a szállásunk. Szép kis szálloda, a választásom azért rá esett, mert volt benne reggeli és úszómedencés. Mi szeretünk a tenger után este megmártózni a medencében is. A szoba egyszerű, tiszta, célnak megfelelő. A reggeli hagyott kivetni valót, (4 szelet toast pirítva, 4 szelet kalács, dzsem, méz, vaj, narancslé, tea, kávé) egyszerű kontinentális. Bevihettük a szobába, pár eurójért megtuningoltuk a boltból és így nem csak édeset ettünk.

2013. 07. 25. Kati1 beszámolója

Tegnap jöttünk haza Svoronatából a Helenas apartmanból. Kellemes hely.

Nekünk adtak 1nagy egy kicsi törülközőt, de ezt nem szabad strandra vinni. Szalámit, sajtot, kekszet vittünk kb 4-5 kg-t, nem volt semmi gond. Hazafelé tényleg nagyon komoly a mérlegelés, + a törölközők sokkal nehezebbek mint kifelé.

2013.07.19. Bozsó beszámolója

Én is megosztanám a saját tapasztalatomat amíg még friss.

Mi Lourdas-ban voltunk egy apartmanban, nevezetesen Aridas Stúdióban. Az apartmant jól felszereltnek hirdetik de egyértelműen látszik hogy arra megy ki a játék hogy a tulaj főztjét edd és idd. :) Szerintem ezzel nincs semmi gond már csak azért is mert egész jó kajákat készítenek kefalóniai árakon (főétel 8-15€).

2013.07.17. Angi beszámolója

A Mediterrán Hotel strandja szabadon használható. A Makris Gialos a Katerina apartmantól kb 30 perc sétára van. A Katerina apartman Lassi Argostoli felőli oldalán van. Argostoliba be lehet sétálni 15 perc alatt. A Lidltől nem messze van egy hasonló típusú üzlet a másik oldalon, csak az görög. Ott is jók az árak és vannak tipikus görög termékek is.

2013.07.02. - DEszti beszámolója

Tegnap jöttünk meg Kefalóniáról, leírnám röviden,hogy milyen volt,és szivesen válaszolok bármilyen kérdésre.

Repülővel mentünk és 2 kisebb gyermekkel. A Tzivras apartmanban szálltunk meg, amivel meg voltunk elégedve. Első nap kellett eldöntenünk, hogy bérlünk autót, vagy fakultatív programokból válasszunk, de nem volt kérdés: fakultatív program pl a nagysziget körút 40 euró / fő, és kihagyják belőle a Myrtos öblöt, pedig mellette mennek el, és 5 perc lenne megállni lefotózni, mert strandolni nem lehet mindig, mert ha a szél fúj,akkor veszélyes. 2-3 méter után már mély. És ez külön program jó sok pénzért..

2011 - viizo útleírás, Kefalónia

Beszámoló az egyik legszebb Jón-szigetről, Kefalóniáról - képekkel.

Kefalónia útleírás, beszámoló

Utazási ajánlatok a Personal Tours utazási irodától Kefalóniára
Personal Tours ajánlatok Kefalóniára

Ha szeretnél kényelmesen, szervezett keretek között, több mint negyed évszázados múltra visszatekintő utazási irodával utazni, bátran ajánljuk a Personal Tours utazási iroda Kefalóniára szóló ajánlatait.

Szállások Kefalónián egyéni utazóknak 2017
Kefalonia apartmanok, studiók egyénileg

Egyénileg tervezed a nyaralásod Kefalóniára? Több száz apartman és studio közül válogathatsz, melyeket települések szerint szedtünk sorba.

Utasbiztosítási kedvezménykupon 2017
Utasbiztosítási kupon kedvezmény 2017

Hasonlítsd össze a biztosítási kalkulátorral az utasbiztosításokat, válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet, és kösd meg olcsóbban a kefallinia.hu kedvezményre jogosító kuponjával!

Kefalónia facebook

Csatlakozz Magyarország Kefalónia rajongó közösségéhez.

Facebook: Kefalonia - Kefallinia

Képek, videók, feltöltések, megosztások Kefalóniáról.

Tetszeni fog!

Kefalónia forum

Utazásban Partnerünk

Personal Tours
A kefalóniai nyaralások szervezője.

Fotózásban Partnerünk

Fotózásban Partnerünk az Olympus

Nyaralásod megismételhetlen pillanatainak megörökítője.

Kefalóniai apartmanok, studiók

Utasbiztosítási kedvezmény

A Kefallinia.hu utazásbiztosításodra 10% kedvezményt ad! A legismertebb magyarországi biztosítók utasbiztosítási kínálatából választhatsz, melyek közül bármelyik, általad kiválasztott, tetszőleges számú biztosításra jár a kedvezmény.

Lefkada

Parga látnivalói és strandjai

Kréta nyaralás, utazás, látnivalók, strandok

Karpathos látnivalók

Ciprus

Szeretsz utazni? Olvasnál még szép helyekről, hangulatos városokról, lenyűgöző látnivalókról?

Társoldalaikon is érdekes tartalom vár!

Kefalónia beszámolók

Honlapunk a legjobb felhasználói élmény biztosítása érdekében sütiket (cookie) használ. Az oldal látogatásával hozzájárulsz a sütik használatához.